header.jpg


ANMÄLAN


För att genomföra en bokning är det viktigt att du har:

  • Organisationsnummer
  • Kostnadsställe/referens
  • Val av distributionssätt: Epost, Post eller E-faktura
  • Väljer ni E-faktura så krävs val av VAN-operatör. (Finns en lista att välja bland) Sedan en elektronisk adress: Peppol-ID inkl fyrsiffrigt prefix, eller ett 13 siffrigt GLN

Då anmälan omfattar så många val av föreläsningar kan man enbart anmäla fyra personer i taget, detta för att säkerställa att bokningen går igenom.

Välj programpunkter vid en senare tidpunkt
Det går att göra en anmälan utan att göra val av programpunkter. Efter genomförd bokning får du ett bekräftelsemail. I det mailet finner du en länk där du enkelt kan komma tillbaka in i bokningen igen för att slutföra, ändra eller komplettera dina programval.

Det finns programpunkter som programkommittén anser vänder sig till fler än vad systemet indikerar. Dessa programpunkter är markerade med G. De programpunkter som är indikerade med K är Kommersiella bidrag och sponsras av ett företag eller organisation. Bidrag som markeras A vänder sig till de yngre åldrarna medan bidrag som har B vänder sig till de äldre åldrarna.

Vid bokning av deltagande i Matematikbiennalen finns det möjlighet att boka logi. Dessa hotellrum går ej att boka på annat sätt än genom anmälningsformuläret. Konferensdeltagande, eventuell logi och/eller konferensmiddag kommer på samma faktura.

Bokningsinstruktioner, klicka här >>

anmalan-9d5p-lugy.PNG

Anmälan är bindande men går att överlåta.

Avgifter    
Deltagande två dagar    3600kr ex. moms (4500kr)
Deltagande en dag   1900kr ex. moms (2375kr)
Konferensmiddag   500kr ex. moms (625kr)


Konferensavgiften omfattar deltagande i konferensen samt lunch och fika för vald dag/-ar. I avgiften ingår även en app med aktuell programinformation mm. under Matematikbiennalen.

Fakturering
Fakturering sker tidigast under februari månad 2022 och faktura skickas enligt det sätt bokaren väljer vid bokningstillfället. Om det finns medel som måste förbrukas under 2021 vänligen meddela så fakturerar vi dig tidigare.

Bokaren ansvarar för att rätt fakturaadress anges och i förekommande fall rätt referens. Om en faktura måste omadresseras på grund av felaktiga uppgifter debiteras en adressändringskostnad på 160kr + moms.

Frågor och ändringar
Kontakta Umeå Congress vid frågor om anmälan, betalning och hotellbokningar.
E-post: elisabet@umea-congress.se
Tel: 090-13 00 35